Svensk seger!

Efter att ha suttit fastklistrad framför tvn och den direktsända världscupen i en timme kan jag äntligen andas ut. Det är värre än ett träningspass! Jag blir alltid så inne i rundorna att jag sitter hemma och ska hjälpa till från soffan, haha! Det är inte bara en gång jag fått träningsvärk efter att ha suttit på läktaren och tittat på klubbtävlingar... Svensk seger blev det iaf, jag lovar att det var min förtjänst! ;)
 
Nu är mjukisbyxorna, långkalsongerna och den stoora tröjan på, och jag tänkte åka in till stan en sväng. Ska kolla efter den sista julklappen och även gå på julmarknad hade jag tänkt. Det gäller att passa på nu, till veckan kommer dygnets alla timmar att ägnas åt skolan. Bilder kommer upp sen såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0