Storfrämmande

Började dagen med att prova och utvärdera en medicinteknisk produkt. I början tänkte jag inte vara med på undersökningen eftersom den skulle ta drygt en timme, och jag tyckte att det skulle vara smartare att lägga den tiden på tentaplugg. Ändrade mig till slut och gick med på att hjälpa till. Tror det var rätt beslut, jag blev faktiskt motiverad. Tänk att jag ska jobba med det här i framtiden!
 
Efter "testet" och en föreläsning var jag helt mosig i huvudet så jag satt kvar i skolan en timme innan jag gick hem. Passade bra då jag skulle få storfrämmande i form av min gamle far som jobbar natt i Stockholm den här veckan. Han hämtade mig vid lägenheten och så for vi och handlade för att kunna göra en enkel men god middag i form av lövbiff och potatissallad. Tänk att få äta annat än gamla matlådor även under tentaperioden, haha!
 
Vi provade även min skrivare, som faktiskt samarbetade! (Skrivare är ju kända för att jävlas mer än de fungerar...) Så medan den fungerar tog jag tillfället i akt att rama in en bild av Frejsan. Nu har hon också en hedersplats på sänggaveln tillsammans med Victor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0