Julmarknaderna

Började min jakt på julmarknader i Kungsträdgården. Man fick passa sig, för annars fick man armbågar i sidorna, haha! Hallå, det är en JULMARKNAD, det finns ändå inget att köpa där?
I slutet av marknaden åkte folk skridskor på skridskobanan för glatta livet! Precis som på film :)
När jag tittat klart på den marknaden försökte jag hitta den perfekta julklappen. Det gick...sådär. Får åka in en gång till efter tentorna. Efter att ha sprungit runt som en yr höna bland galleriorna traskade jag upp mot gamla stan för att kolla in marknaden på Stortorget (visst heter det så?).
Åhh, mysfaktor! Det saknades bara lite lätt snöfall så skulle allt vara fulländat :)
När jag var less där gick jag tillbaka till innerstan, där det faktiskt inte heller var nåt fel på julkänslorna.
Julmarknaden på plattan gav dock inte så mycket julstämning... Haha!
...Men renarna var framme iaf! (Det här var den enda bilden jag lyckades ta, sen dog mobilen...)
 
Det blir nog jul till slut i år också :) Imorgon lägger jag upp bilder på det lilla jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0