God morgon!

Bloggvärldens stora besvikelse har än en gång krupit tillbaka till datorskärmen på sina bara knän. Ironiskt, ju mer som händer, desto mer kan man skriva om - och desto mindre tid har man att skriva om det.
 
Min dag kommer att börja med jobb, 8-15. Därefter åker jag ut och rider Berta i djupsnön. Den enda som blir svettig när vi rider på plan mark är jag, så nu ökar vi!
När hon är riden åker jag förmodligen ut till Näske, lånar Shogun (halvblodet jag red lite förra vintern och i påsk) och följer med Emilia på en ridtur. Häst hela kvällen med andra ord. Härligt!
 
Men än är det inte kväll. Först ska jag bege mig mot ICA och se till så att Bjästaborna får mat idag också. Vilken tur att de har mig! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du får vara så mycket med hästarna efter en arbetsdag:)

Svar: Det är lycka det! :))
Sandra Damgren

2012-12-30 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0