Bilder från dagen

Kom nyss hem från mässan. Den kändes mindre än förra året, men ändå gick jag runt där inne i säkert 5 timmar! Det var en bra mässa tycker jag, men det var tråkigt att det var sån liten variation mellan montrarna. De flesta hade bara märkeskläder till ryttare och egna märken på t.ex täcken och schabrak. Till och med Börjes monter var full av Kingsland! Var man ute efter ett par ridbyxor av Kingsland, John Whitaker eller Pikeur var det guld, det var ju bara att gå in på första bästa butik för alla hade likadana!
Snyggaste mössan på hela mässan! Om det inte stått KL på den hade den lätt fått följa med hem. Men det lilla märket gjorde den säkert 450kr dyrare än om det inte suttit där. Jag vill inte betala 600kr för en mössa. Surt.
Fick en ny favorithjälm också, haha! Tycker fortfarande att GPA-hjälmarna är snyggare, men den här var myyycket skönare! (Och inte ful heller för den delen...) Om jag hade 3300kr över hade jag inte tvekat en sekund :)
Den här kavajen... Måste jag säga nåt? Jag har tyckt att själva idén om rosa kavajer har varit sådär (stilrent ska det vara!), fram tills jag såg den här! Synd att jag inte tävlar just nu (och inte har ytterligare 5500kr liggande...), för då hade den också hängt i garderoben nu.
 
Nu ska jag fixa nåt att äta, och sen visar jag vad jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0