Ångest

Åhh, har sånt dåligt samvete för att jag aldrig skriver här... Allt känns ganska upp och ner för tillfället, ena dagen längtar jag ner till Stockholm för att komma i ordning i lägenheten och få klara mig själv, och nästa får jag en klump i magen bara av tanken att åka härifrån. Ena dagen längtar jag tills skolan börjar, och nästa vill jag bara spy över alla böcker. Ena dagen är jag skitless på allt som har med hästar att göra, och dagen efter kan jag leta saker att göra bara för att få vara i stallet och runt hästarna lite längre.Det hade varit himla lättsamt om man för en gångs skull bara kunde veta vad man ville...
 
Nä nu tror jag att jag ska dra på mig mina ridkläder och åka ut till Victor en sväng, det brukar hjälpa :)
The worlds greatest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0