Miss ya guys...











Kommentarer
Postat av: Dafna

Gulligt :) <3 Haha jag gilla att Amanda har min peruk på andra bilden, jag hade glömt att jag ens lånat ut den :P

Jag är inte så superlångt bort om du vill komma över någon dag el två el om du känner för att bara ringa och snacka en stund. :)

2012-04-20 @ 16:08:14
Postat av: Sandra

Haha jag fattar inte heller hur den kom dit x) För du var ju inte med på den förfesten, och vem skulle komma på att ta med sig en blond peruk på rocktemat? ;)

Jag vill ju komma och hälsa på, men jag har så dåligt med tid när skolan är igång, är ju helt slut på helgerna :( Men det kommer ju några lediga dagar kring sista april, kanske kan försöka ta mig upp då? :)

2012-04-21 @ 20:23:34
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Dafna

Gör det som känns bra för dig bara, sommarlovet är ju inte superlångt borta om vi inte hinner träffas :)

2012-04-22 @ 07:50:42
Postat av: Sandra

Men joooo, det är ju jättelångt kvar! x)

2012-04-25 @ 22:16:51
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0