Sa ju det!

Jag saa ju att det var mycket folk igår... Haha! :) Snott bilden från Ana Ginas blogg, men tror inte hon bryr sig ;)
Nu ska vi ut och gå en sväng. Ska tvinga Felix att följa med förbi ridskolan och titta på hästarna ;) Har SÅHÄR mycket hästabstinens, men har bestämt mig för att inte leta medryttarhäst förrän jag har fått jobb. Att börja på ridskolan är inte att tänka på heller, de tar 260kr för en ridlektion på en timme i en grupp på 10 pers. Jag som tyckte det var nog dyrt att rida på ridskolan i Svedjeholmen, och där tar de typ hälften... ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

jobbigt med hästabstinens =(



2011-09-18 @ 18:47:44
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0