Ansökt!

Nu har jag ansökt till högskolan! :) Skönt att ha gjort bort det så man slipper oroa sig över att glömma bort det ;) Lite tråkigt faktiskt att de väljer att starta utbildningen jag vill gå under vårterminen bara, för det begränsar valmöjligheterna SÅHÄR mycket. Det fanns liksom 2 utbildningar i Stockholms län att välja på som börjar nu till våren... Så jag tog båda två helt enkelt ;) Högskoleingenjör inom medicinsk teknik som förstahandsval och högskoleingenjör inom teknik och ekonomi som andrahands. Nu hoppas jag bara att intagningspoängen inte chockhöjs så jag slipper vänta ett halvår till på att börja... ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ FLATAN MED MÅTTBANDET

Svar: Det är verkligen supertråkigt att hänga hemma hela dagarna, saknar både egen bostad och inkomst.

Med mig är det bara bra, lite smått förkyld bara. Just nu går det sisådär, fuskar rätt mycket genom att stoppa i mig onyttigheter men visst har jag tappat centimeter och kilon! (:

2011-09-16 @ 21:10:48
URL: http://fingerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0