Misse

Vi har äntligen bestämt oss för vad hon ska heta! Det blev inget av förslagen jag skrev tidigare faktiskt, utan något heelt annat ;) Miss Moneypenny, kallas Misse :)

Hon är verkligen jättemysig! Hur social som helst och lämnar inte gärna rummet själv. Hon är så liten så hon har inte lärt sig jama än, utan hon står bara och gapar men det kommer inget ljud ;) Det är svårt att se hur liten hon är, hon ser så mycket större ut på bilderna! Ska filma litegrann någon dag så blir det lättare att se :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

vilket sött namn :) verkar passa henne oxå ;) det är bra med mig, känns bara som man inte har något liv utanför jobbet bara :p jobbar 8 h mån-fre på solänget. då jag är hemma så blir det tv, dator o soffa. har nu 1 tävling kvar på bergsåker evt en till i Umeå den 6 november

2011-10-04 @ 18:21:09
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

det går rätt segt men jag är inne på hästnet och kollar med jämna mellan rum. Det är storhäst som jag vill ha även fast tanken har slagit mig om en ponny men då har jag 8 st på solänget:P var av en jag är skötare på så ponny tror jag inte att det blir även fast det låter kul så räcker det med travskolans;P Dudå, har du tänkt åter upp ta ridningen något? :)

2011-10-05 @ 21:35:01
URL: http://rayoosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0