God morgon!

Dagens uppgift är att hålla sig så långt hemifrån som möjligt! De ska byta köksfläkt och nån ventilationsgrej i lägenheten, och jag fullkomligt HATAR att vara hemma då sånt ska göras. Man känner sig som en gammal tant som inte har något socialt nätverk (vilket jag iofs inte har här nere...) och står där och tittar över axeln för att kolla så det blir rätt gjort trots att hon inte har en aning själv. Dessutom ska det bytas i både köket, vardagsrummet och på toaletten, så var ska jag ta vägen? Balkongen? ;) Nej, först följer jag nog med Felix på hans föreläsning (har jag blivit galen...?) för att sedan åka in till Stockholm eller nåt annat ställe där man kan fördriva tiden...

Ha en bra dag! /Hon som inte tänker vara hemma idag

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Hur mår du? :-)

2011-11-02 @ 13:16:33
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Anna Katana

Håller verkligen med dig, det är sjukt jobbigt. Vill inte heller vara hemma när sådana saker ska fixas. Känns verkligen inte bra.



Hoppas du hade en bra dag i alla fall!

2011-11-02 @ 19:47:58
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0