Helt plötsligt fick jag fullt upp!

Fram till igår tyckte jag att allt kändes lugnt med skolan, men då var det som att det kom ikapp mig att det inte är så lite som ska göras ändå... Jag har en historieuppgift (som jag iofs kommit längt långt med...), matteprov på fredag, 4 filmkunskapsuppgifter (gör vi alla får vi MVG ;), slutuppgiften i psykologi och slutuppgiften i religion. Extra roligt blev det ju när jag började tänka efter och insåg att jag måste ha MVG på alla inlämningar också. Det är så svårt att veta vad lärarna egentligen vill att man ska diskutera innan man lärt känna dem riktigt, vilket man inte hinner göra under 50poängs-kurser...

Hursomhelst, nu vet ni vad jag ska göra de kommande 2 veckorna ;) Tisdag den 24 hoppas jag vara klar med allt, för då åker vi ner till Stockholm för att dagen efter ta planet ner till Italien. Det kommer vara värt allt slit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0