Back!

Nu verkar bloggen äntligen fungera igen! :)) Det har varit en lugn dag idag - precis som alla andra måndagar. Det känns som att vi inte gör någonting alls i skolan nu på slutet. Vi har ett prov kvar. ETT! Sen är det bara inlämningsuppgifter, och de har inte så mycket med lektionerna att göra... Så vi kunde inte bry oss mindre om vad lärarna står och predikar om... ;)

Efter skolan satt jag ute och stekte en stund i solen. Musik i öronen, kall saft i flaskan och utsikt över mina fina kaninpojkar - kan det bli så mycket bättre? :)
Zoomen på mobilkameran är bäst, sådetså! :) Nu ska jag vara duktig och sätta mig med historiauppgiften så att även den kan betas av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0