Torsdag

Dagen började med prov i religion. Kändes A-W-E-S-O-M-E! ;) Sen ner på stan en sväng, och det är ju helt otroligt att det knappt finns några mjukisbyxor att få tag på i hela stan! Sen hem, och tro det eller ej, men jag kom ihåg och orkade hämta ut min medicin innan den nuvarande tagit slut! Det ni! ;) Gick även in och bokade tid för sminkning till balen. Nu ska bara klänningen läggas upp, och sen är allt klart! Då är det bara studentklänningen kvar...

Efter det for jag till stallet och drog ut på en lång skrittur med Victor. Räddningsvägen till Kornsjö, och sen Kornsjövägen hem. Hoppade av och gick de sista 2 - 2,5km då jag frös som en jag vet inte vad ;) Victor var som en liten bäbis, allt var farligt! Men det är roligt att han är vaken, det finns inget så tråkigt som hästar som är som maskiner...

Har förresten fått en förfrågan om att börja hjälpa till med en nordis som står en bit utanför Bjästa. Jag som tycker att det är så roligt att rida nordis! Men jag var tvungen att tacka nej för stunden iaf, har ju nog mycket som det är med skolan och Victor, och till våren även Wilmer... :/ Ibland önskar jag att jag hade obegränsat med tid!
Saknar nordistiden med Hilda!♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh nordis, jag har hopptävlat med nordsvenskar, det var hur kul som helst :)

2011-03-17 @ 21:54:20
Postat av: Sandra

De är ju hur mysiga som helst! :) Jag och Hilda tävlade också en del innan hon blev avelssto, och det var full fart hela tiden! ;)

2011-03-17 @ 22:03:16
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0