Onsdag

Dagen började med att jag och Felix gick bort till Friskis & Svettis för att intervjua en som jobbar där. För projektarbetet alltså. Det känns som att vi är hyfsat i fas nu faktiskt :) Ska bara ut med en enkät på internwebben och sammanställa allt, och sen är det bara rapporten kvar!

Resten av dagen har varit lite halvseg. Sist av allt fick vi sitta och lyssna på en föreläsning om hur det går till när man ska söka till högskola och universitet. Allt det som sas visste man redan, så det kändes lite smått onödigt.

Ikväll ska jag försöka skriva klart samhällskunskapsuppgiften. Är less redan innan jag börjat... Är så otroligt skolless nu så det finns inte! Men innan jag börjar med det ska jag titta på ett avsnitt av ponnyakuten ;)

Kommentarer
Postat av: ida

SV: ja jag kommer ihåg att typ alla gånger du hade med hilda hade vi uteritt,,kul liksom, för det gör man ju aldrig hemma :S

2011-03-23 @ 21:36:47
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: ida

SV: Ja jag kommer ihåg att typ alla gånger du hade med hilda så hade vi uteritt, kul liksom, för det gör man ju aldrig hemma :S

2011-03-23 @ 21:37:43
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0