Less...

Ni som läst bloggen nu de senaste veckorna vet säkert om att jag sprungit en del för att bygga upp konditionen till kommande coopertest. Har även tränat lite styrketräning och påbörjat träning för knäna för att stärka upp dem. Det har faktiskt varit roligt att komma igång, och jag har känt mig så duktig efter varje träning :)

Men sen innan sportlovet har det inte känts riktigt bra, och idag var det ännu värre. Jag tänkte mjukstarta igen med att bara jogga 1km lite lugnt då jag annars brukar springa 2km, men redan efter de första stegen kände jag att det inte var lönt. Så jag fick kliva ner från löpbandet och gå och göra något annat för att sedan ha värk i knäna i drygt en timme. För några steg...

Jag som känt mig så hoppfull när det gått så bra med all träning, och nu rasade allt. Kommer inte kunna nå mitt mål inom idrotten heller då jag inte kan springa. Blir så less...

Kommentarer
Postat av: lovisa & josefine

Hej jättefin blogg! :D kolla min med, tack :)

2011-03-21 @ 21:52:08
URL: http://thetuffest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0