Gårdagens ridpass

Igår red jag dressyr med Victor på plan :) I början hade jag lite svårt att få med mig ytterbogen i vänster varv, men efter att ha gjort några ökningar längs långsidorna och snirklat runt på olika voltspår släppte det ganska snabbt. När vi värmt upp ett tag kom Cowboy-Robban ut och ville prova rida några varv ;)
Sen fortsatte vårt dressyrfjantande... ;) Han var stundtals riktigt fin! Han tyckte dock att jag var lite jobbig med honom när det var dags för galoppen. Men det är klart det är jobbigt när man inte har de rätta musklerna för att bära upp sig i galopp. Det fixar vi förr eller senare :)

Kommentarer
Postat av: Robban !

Hej såg ju helt ok ut !

Kan du maila mig någon bild...

Robban!

2011-03-23 @ 18:48:33
Postat av: Sandra

Jag mailar för fullt! :)

2011-03-23 @ 19:30:25
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0