Uppdatering!

Det är tunt med inlägg känner jag, men har totalt tappat intresset för allt. Ungefär som om jag dragit en djup suck och fallit in i någon typ av dvala efter studenten. Iochmed allt som hänt har jag även tappat sugen att åka till stallet, och det känns jättekonstigt! Jag kände ungefär samma sak då Kristallen gick till slakt, men inte lika mycket. Det blev nog för mycket på samma gång, I guess...

Så det enda jag gjort de senaste dagarna är att äta, sova och sitta vid datorn i princip ;) Så här lat har jag inte varit på hur länge som helst! Men samtidigt kanske det är välbehövligt, det var ju rätt intensivt med allt vad studenten hette.

Till helgen blir det iaf jobb. Torsdag, lördag och söndag. Var egentligen bara tänkt att jag skulle jobba torsdag, men så var det två som ville vara lediga så jag fick deras pass också. Det får vara värt det för pengarnas skull, trots att det är midsommar :)

Chili och Moonlight har fått flytta ut på heltid nu. Tabasco är ute på dagarna då det är fint väder, men han sover fortfarande inne. Jag är försiktigare med honom då han är så pass gammal. Det verkar inte finnas något intresse på dem, så försöker börja vänja mig vid tanken att behöva boka tid för avlivning. Känns himla dumt då de är så pass pigga, glada och friska, men det finns inte så mycket annat jag kan göra.

Det var allt för mig nu, får se när jag orkar ta tag i bloggandet nästa gång... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0