Söndag

Idag hade jag planerat att hinna göra en del innan jag började jobba, hade ju hela förmiddagen fri. Men så vaknade man upp som en zombie, så jag är rätt nöjd över att jag lyckades få i mig mat innan jag kom iväg till jobbet ;) Jobbade 15-21.15, och skulle för första gången få prova på mina nyvunna kunskaper från den mycket givande (eller inte...) postkursen. Synd bara att ingen gett mig lösenordet så jag kunde logga in... Sprang iväg och frågade om det, och när jag kom tillbaka började jag precis som jag lärt mig. Sen ut på lagret för att hämta paketet, och tror ni jag hittade det? Nej... Tänkte screw this och gick och sade till hon som satt i kassan att nu får du banne mej ta över här ;)

När jag slutat stod Jonas och Markus och tutade utanför (hahaha!), så efter att ha stått och pladdrat med dem ett tag följde jag med dem och åkte bil i 1,5 timme :) Har man inget liv så... ;)

Nu jobbar jag ingenting förrän på torsdag, så är ledig i 3 dagar! Riktigt skönt faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0