Hemma

Kom hem till Ö-vik runt 6 imorse, och måste säga att det känns riktigt skönt att vara hemma igen trots att vi hade det riktigt bra i Italien! Idag ser planerna ut så att jag först och främst ska packa upp och kasta alla kläder i tvätten. Sedan åker jag ut till stallet och pussar lite på Victor. Får se om jag orkar rida nånting, men troligtvis inte då jag åkte på en dunderförkylning på väg hem. Huvudet känns som en boll av bomull, och jag hör nästan ingenting ;) Resten av dagen har jag ingenting planerat, så ikväll hoppas jag på att kunna fixa och lägga upp några bilder från resan! :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas du kryar på dig fort :) <3

Foton ...jaaaaaaaaaaaaaa jag vill se :)

2011-06-02 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0