Dagens fynd

Det blev faktiskt rätt många fynd på stan idag - för att vara mig iaf :) Har alltid haft svårt att se på galgen vad som är snyggt och inte, och att jag ofta tycker det är jättetråkigt att shoppa gör inte saken bättre... Men idag hade jag faktiskt jätteroligt, och det var kanske det som var den "hemliga ingrediensen" ;)
Linne från H&M, 50kr
Tunika/klänning/linne - man kunde använda det lite hur man ville ;) Från H&M för 99kr
En klänning (hör och häpna), även den från H&M, för 249kr
Sen var det lite smågrejer som jag inte minns priset på, men iaf...
Ansiktsmasker - ÖoB
Hårborste - Åhlens
Face scrub - ÖoB
Body lotion x2 - ÖoB
Grön ögonskugga (har alltid velat prova men aldrig vågat chansa ;)) - ÖoB
Sminkborttagning och rengöring - Åhlens
Torrschampo - Åhlens
Sen var jag även och hämtade ut klassboken vi beställt. Vissa saker var bara så klockrena om vissa personer så jag skrattade tills jag tappade andan! ;) En riktigt rolig sak att ha kvar som minne!

Kommentarer
Postat av: ida

ja precis! tom. Ticken och Marulk har fklera gemensamma så!

2011-06-22 @ 08:34:20
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0