Fredag

Idag var vi iväg på Kornsjömarknaden. Vet inte hur längesen det var sen jag var där sist :o Blev inga direkta fynd, förutom några godisremmar som är tradition då man är på marknad ;)

Det är en bra dag idag, jag är så gott som smärtfri! Ska fira det med en ridtur på Victor efter middagen. Tänkte rida på plan och göra lite övningar i skritt och ev trav om det känns bra. Skulle det bli nåt så jag får ont igen är det ju liksom bara att hoppa av och gå in. Såna här gånger är jag glad att han är så genomsnäll som han är, jag behöver aldrig oroa mig att han ska göra något dumt. Hade det varit en galning skulle jag nog inte vågat prova förrän jag är helt bra igen, och det kan ju ta tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0