Tisdag

Idag lyckades jag äntligen fixa ledigheten för USA! Jobbigt med en rektor som aldrig verkar vara på skolan... ;) Så fick springa runt som en dåre och leta lärare och ränna in och ut på rektorsexpeditionen som någon idiot. Jaja, skönt att det är fixat :)

Det blev ingen ridning av Victor idag, blev alldeles för mycket att göra :( Så när jag kommer tillbaka kommer han att ha haft ungefär 3 veckor ledigt från ridningen. Men jag tror faktiskt att det är bra för honom också, de behöver lite vilopauser ibland för att få allt att sjunka in :) Han kommer ju fortfarande att köras, så helt ledig blir han inte ;) Ska köpa med mig en kilpadd från Hööks när vi far hem från Stockholm, så jag hoppas att sadeln ligger bättre med den. Är ju inte roligt att rida om man vet att han får ont :(

Idag var jag in och köpte balklänningen jag provade förra veckan, och en liten väska jag ska ha till. Blir awesome det! Och bara för att vara dryg tänker jag inte lägga ut några bilder förrän efter balen... Moahahaha ;)

Sen hem och stressa runt. Tänk om jag glömt att packa ner nånting! Tror snart att jag kommer ramla ihop i kramper om jag fortsätter så här... Japp, jag är sjuk. Jag lider av akut resfeber :)

Sen for jag iväg med pappas bil till morbror och Kerstin, som ska ta hand om kaninerna medan vi är borta.
Tack!♥

Imorgon går jag halvdag, och sen drar vi! Ska bli så himla skönt! :) Ska försöka mobilblogga om jag får tråkigt på vägen ner, så än så länge är ni inte av med mig... ;)
El Stockholmo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0