Onsdag

Idag började vi med matte E, och det känns skiiitdrygt med ännu en mattekurs... Halva klassen drog en djup suck när de nya böckerna öppnades ;) Tack och lov att det är sista kursen i matten :) Började även med religionen idag. Vi får se vad jag kommer tycka om den kursen, läraren verkar bra iaf :)

Sen efter skolan gick jag ner på stan och klippte mig. Har inte bestämt mig för vad jag tycker än, tycker att hon nästan inte klippte upp nånting utan tog bara på längden. Menmen, kommer säkert tycka att det blev bra när jag vant mig :) Skönt att bli av med det iaf, blev säkert en decimeter så nu känns det riktigt fräscht ;)

Nu ska jag sätta mig med matten, kommer att få jobba som ett tok med tanke på hur mycket jag missar under USA-resan... Vi ska ha prov på första kapitlet första veckan jag är tillbaka i skolan igen... ;)

Kommentarer
Postat av: Felix

Jag kan ta din biljett om inte annat ;)

2011-01-12 @ 22:40:51
Postat av: Dafna

Drygt med matten, måste du plugga innan du åker nu då?

2011-01-13 @ 09:06:10
Postat av: Sandra

Felix: Hahaha, riktigt SÅ jobbigt känns det inte att plugga innan man far ;)



Dafna: Jo måste vara klar med iaf halva kapitel 2 innan jag åker :P

2011-01-13 @ 15:26:28
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

jag tror det ärnån som ligger efter i uppdateringen ;)

2011-01-17 @ 13:11:29
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahaha! Menar du...? ;)

2011-01-17 @ 17:00:17
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0