Besök på Paradisbadet

Idag for jag och Dafna in till stan. För att gå på relaxavdelningen på paradisbadet faktiskt :) Det var jättehärligt, men ska jag vara helt ärlig tycker jag att de satsat alldeles för mycket på basturum. De var ju överallt! :O

Den roligaste idén måste jag säga var fot"massagen" där man gick på olika stenar som skulle trycka på nerverna i fötterna och på nåt sätt göra att resten av organen skulle må bättre. Jätterolig grej, nackdelen var då att det gjorde SKITONT! ;)
Det var iaf en rolig dag, och vi var faktiskt lite duktiga och simmade några längder också när vi liks var där... ;)

Nu ikväll har jag flyttat över alla bilder från datorn till den externa hårddisken så nu är de säkra! :) Förhoppningsvis... Har även hunnit städa hos kaninerna, och resten av kvällen tänkte jag sätta mig och läsa Frankenstein så jag kan börja skriva på inlämningsuppgiften. Jag ska bli klar med att jag planerat innan lovet är slut! :)

Kommentarer
Postat av: ida

hur man vet att man är 18- man får gå på relaxen ;D

haha och kom på att vi blir 19 i år, jag är rädd!!

2011-01-05 @ 23:16:09
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahaha exakt! x) Det var ju det man såg fram emot mest med att fylla 18... ;)

Jag vet! :O Vi kommer dö snart :(

2011-01-06 @ 12:21:43
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0