Lista

Eftersom jag känner att jag har lite bloggtorka kan jag följa listan slaviskt... ;) Vill mer än gärna ha tips på vad ni vill läsa om! :) Kommer börja från och med imorgon ;)

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Kommentarer
Postat av: Dafna

Jag vill veta hur f*n man ska skriva projektarbetet som?! haha plus så kan du skriva om vart ni ska på klassresa, hur du klarade av att sluta med farmville... vart du ser dig själv om 80 år

2011-02-16 @ 09:03:47
Postat av: Sandra

Projektarbetet är en historia för sig... Men ni har ju ändå gjort en hel del praktiskt ni kan skriva om i rapporten :) Jag antar att de 2 sista var oseriösa, men visst kan jag berätta mer om klassresan! :)

2011-02-16 @ 19:34:20
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0