Hemma

Är hemma från skolan nu. Jättehärlig dag, vi hade bara idrott och filmkunskap :) På idrotten skulle vi sätta ihop ett eget dansprogram, så det var faktiskt roligt! Annars brukar jag inte kunna säga att jag tycker idrotten är speciellt kul... ;)

Ikväll ska jag fixa med en redovisning vi ska ha antingen nu i veckan eller efter sportlovet, det beror på om läraren hinner bli frisk eller inte ;)

Håller förresten på att ladda upp filmen från dressyrträningen nu, så den kommer upp så fort den laddat klart! Medan ni väntar kan ni lyssna på den här låten och få flashbacks från 90-talet ;)

Kommentarer
Postat av: Anette

Denna är underbar (blev poppis redan när jag var ung....och hm inte såååå länge sen alltså;)

2011-02-28 @ 18:45:10
Postat av: Sandra

Kan inte annat än att hålla med! :D Bara för att du var ung för 15 år sen behöver det inte betyda att du INTE är det nu ;)

2011-02-28 @ 19:07:04
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Anette

En vis kvinna till en annan ;)

2011-03-01 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0