Dag 10 - Mina drömmar

Mina drömmar... Drömmarna i hästväg är att få bo ganska nära ett litet stall, där jag ska få hyra in min framtida häst :) Har bestämt mig så långt att jag antingen ska ha en kallblodstravare eller en varmblodstravare. I mångas ögon är de inte värda någonting som ridhästar då de inte är framavlade för ridning, men jag vet att de kan bli riktigt bra och tänker satsa på att träna fram en duktig dressyr/hopphäst av travaren och knäppa "halvblodssnobbarna" på näsan! ;)
Finns det några läckrare hästar än riktigt musklade kallblodstravare? Svar: NEJ! :)
Vill även ge en eloge till Michelle, som tränar Olle. Hon har lagt ner ett jättejobb och är riktigt duktig! :) Ni hittar hennes blogg HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0