Skrittur

Ikväll har jag varit ute och skrittat Victor. Inser mer och mer för varje dag hur mycket jag kommer sakna honom när vi flyttar. Det är nog faktiskt det som känns mest jobbigt, att lämna honom. Alla jag känner här uppe kan jag ju ändå hålla kontakten med på olika sätt, men det går mindre bra med en häst. Inte så att man kan slänga iväg ett meddelande på facebook hur som helst... ;)

Ridturen gick iaf bra. Hade kanske varit förvånande om den inte gjort det då vi bara skrittade, men bättre att vara glad för det lilla så får man glädjas oftare! :) Red hela träningsrundan på hängande tyglar och tog det allmänt lugnt. När vi kom tillbaka till stallet fick lyxputten såklart sin obligatoriska massage ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Är HELT övertygad att han kommer sakna dig med de är du som fått han att må bra å som pysslat om honom!men han finns ju kvar när du kommer hem på loven så får du ta dig ut på ridturer! :)

2011-08-08 @ 17:15:26
Postat av: Sandra

Ja får planera in MÅNGA hemresor! :))

2011-08-08 @ 22:16:43
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0