God morgon!

Nu går jag snart iväg till jobbet för att jobba sista dagen innan 5 dagars ledighet. U-N-D-E-R-B-A-R-T! Var ju egentligen bara tänkt att jag skulle jobba tillochmed igår, men så bytte jag mitt pass på måndag mot idag så jag kan följa med familjen till Göteborg :) Blir andra gången gillt för mig, förra gången jag for dit var på klassresan i 9an, och då låg jag i hög feber hela resan...

Har även börjat flytta kaninerna nu. Janssons ska ta över allihopa! :) Moonlight fick flytta i torsdags, och får jag låna släpvagnen av grannen tar jag både Chili och Tabasco idag, annars blir det en idag och en imorgon. Blir trångt med både burar och den stora transportburen i bilen så hade varit lättast att slänga upp burarna på en släpvagn, men får se :)

Nu ska jag förbereda mig mentalt inför dagens möte med kunder och krånglande kassaapparater. Ha det! :)
Moonlight som bäbis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0