3182 Citroner

Vad händer med dagarna egentligen? De bara flyger iväg! Jag märker knappt av att jag varit ledig då jag alltid har något att göra ändå. Men det tycker jag är bra, helt plötsligt är sommaren slut och vi sitter i lägenheten i Stockholm. Som jag längtar! :) Går dock inte så bra med lägenhetsletandet. Vi har svarat på kanske 10st, men inte en enda har svarat?! Utom en då, men hon försökte lura oss... Inte ens de som lagt ut mobilnummer svarar i telefonen. Vad är detta?

Hursomhelst har det blivit mer jobb nu i slutet av sommaren, vilket är bra! From. fredag jobbar jag 8 dagar i sträck. Visst känns det lite drygt, men det blir värt det i slutändan :) Tror som sagt inte att jag kommer ångra mig när nya möbler osv. ska köpas... ;)

Ni kan med andra ord vänta er en död blogg framöver om ni inte vill läsa om plu-nummer, vilka är det enda som kommer fylla mitt huvud under den närmsta tiden. Om inte annat tar jag emot tips på vad jag ska skriva om med öppna armar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0