Härlig dag!

Härlig dag idag! Bara klassråd och religion. På religionen förberedde vi inför en redovisning vi ska ha om 2 veckor, och jag har hittat all information jag behöver. Då gör jag det allra sista på onsdag, och då kan jag vara ledig på torsdag! Lyx :) Sen fick vi våra studentmössor. Efterlängtat!

Efter vi slutat satt vi kvar på skolan i 3 timmar och spelade spel på datorn. Hahaha, nördar eller vaddå? ;) Har ändå inte så mycket att göra här hemma idag. Ridplanen är en pool och ridvägarna är vad jag har hört inte heller bra, så det känns inte så värt att åka ut för att göra ingenting. Jag vill oftast ha ett mål med varje ridpass :)

Jag tog bussen som gick 14.10, och hann inte mer än att komma hem så ringde pappa och ville bli hämtad. Så det var bara att sätta sig i bilen och köra tillbaka till stan igen. Men jag klagar inte, det är roligt att köra bil! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

drygt med allt vatten! Paddocken här hemma är också översvämmad... inte kul! =(

2011-04-07 @ 21:13:16
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0