Rastlös

När vi kommit hem från middagen gick jag ut på en promenad. Det gick jättesegt i början, men när jag blivit varm i kläderna gick det rätt bra ändå ;) Jag tog vägen genom skogen, och så började låten Alla som inte dansar (är våldtäktsmän) spelas. Då kom jag att tänka på pedofilen som rymt och gömmer sig i skogarna inte långt hemifrån. Trots att jag förhoppningsvis är för gammal för deras smak kan jag säga att steglängden ökades markant! ;) Hugaligen... Hursomhelst provade jag att springa en bit också, och det gick bra! Det verkade vara bra för knäna att få vila helt ett tag ;) Jag är sååå lycklig! :) Nu är det bara att hoppas att det håller i sig!
Gick förbi Nätra kyrka på väg hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0