Klar!

Idag skrev vi klart rapporten till projektarbetet, och det känns så himla skönt att det äntligen är klart! 26 sidor blev det om man räknar med bilagorna, och jag är faktiskt nöjd :) Får väl hoppas att handledaren som ska betygsätta det också blir det... ;)

När jag kom hem blev det stallet på en gång. Som jag saknat Victor under veckan! Vi for ut och skrittade hela träningsrundan faktiskt. Äntligen har all snö smält bort från skogsvägen vi brukar rida på :) Victor fick bli fin i manen också innan vi red iväg. Är man dressyrpålle ska man ha knoppar, punkt slut! Hahaha, jag är störd som lägger ner tid på att knoppa innan en skrittur i skogen... ;)
Snyggt med punkfrillan i nacken också... ;)

Victor var piggelin, och ni kan inte ana hur farligt spån som ligger på vägen kan vara! Victor strejkade och ville hem, men med mycket övertalning gick det till slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0