Tidsfördriv

Hur bor du: I ett hus i Bjästa :)

Brukar du komma i tid: Oftast :) Gör mitt bästa iaf... ;)

Hur lång är du: ungefär 161cm 

Kan du laga mat: Ja det kan jag väl, men om det blir gott är väl en annan sak... ;)

Har du någon fobi:
Finns mycket jag inte tycker om, men vet inte om man kan kalla det fobi...

Hade du en bra kväll igår:
Jadå, man ska inte klaga :)

Vilket är ditt senaste inköp: Ett par skor! :)

Din favoritdryck på morgonen: Då jag inte kan dricka mjölk så är det juice ;)

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget

Har du sovit i din egen säng inatt: Jappjapp :)

Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg, det händer ganska sällan som tur är

Vem snackade du med senast: Min moder :)

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata och dryga sig ;)

Intressen:
Hästarna och kompisar :)

Vad drack du senast: Saft tror jag :P

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Hugaligen, hatar verkligen kaffe! x)

Använder du hudkräm: Yes :)

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jodå :)

Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer inte riktigt ihåg, men det kan ha vart Nightwish - Over The Hills And Far Away

Vad tycker du är äckligt: Finns mycket

Har du pengar på mobilen: Har abonnemang, så det beror på hur man ser det ;)

Vilken svordom använder du mest? Helvete

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Trivs bättre bakom kameran än framför, så att ta den ;)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag vet faktiskt inte :O Finns inget speciellt jag känner att jag vill ha just nu iaf :P

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? inte vad jag kan komma ihåg :)

Vad åt du till middag senast? Kasslergrejs och ris

Har du gråtit offentligt? Yes ;)

När sov du senast på golvet? Var väl kanske nåt läger för en massa år sen ;)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-7 timmar nånting

Är dina dagar fullbokade och stressiga? No shit Sherlock...

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? När allt är som värst kan det bara bli bättre

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? No way :)

Tycker du om att krama folk? Ja det är mysigt :)
Tvätta bileen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0