Glaaad!

Idag har varit en riktigt bra dag, allt har bara flutit på precis som jag velat! :) Dagen började med att jag fick sitta och vara dyngnervös hos vägverket innan jag skulle skriva teoriprovet så det var väl det enda negativa eftersom jag blev godkänd! :D Sen upp på skolan och ha fysik. Blev inte så mycket jobbat eftersom jag fortfarande var hyper och överlycklig efter teoriprovet... ;) Efter det var det lunch, och då träffade jag Madde i matsalen som sa att vi slutade tidigt idag :) Kan det bli bättre? ;) Så då hade vi bara idrott så slutade vi sen. Jag och Dafna gick ner på stan, där vi träffade Mira och så gick vi på stan ett tag. Köpte både ett par mjukisbyxor (behövdes verkligen, jag har inte ett enda par utan hål...) och ett par märkesskor det var 40% rea på. Ska bli bra att ha ett par riktiga skor utan hål i sulorna... ;)

Så nu hade jag tänkt byta om och åka ut till stallet. Hästarna har fått väldigt lite tid nu på slutet då jag har prioriterat både skolan och teorin, så nu när iaf teorin är bortgjord måste jag bara ut! :) Blir Kristallen som ska ut och sen får vi se om jag hinner med Donna också innan det blir för sent.
Såna här dagar skulle det vart fler av! :)

Kommentarer
Postat av: Felix

Grattis gumman! :)

2010-09-20 @ 18:49:47
Postat av: Dafna

Grattis min ängel <3<3 ;)

fem av fem toasters!

2010-09-20 @ 19:23:47
Postat av: Sandra

Taaack till er båda! :D<3<3

2010-09-20 @ 21:40:13
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grattis!!!!!

2010-09-21 @ 07:03:06
Postat av: Sandra

Taack! :D

2010-09-21 @ 16:17:37
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0