Handledarutbildningen sög

Kan säga att handledarutbildningen inte gav speciellt mycket ;) Men de bjöd på mycket gofika! Hade man vetat det i förväg hade man inte behövt äta nåt innan... ;)

Imorrn har vi en härlig dag. Hela eftermiddagen går bort eftersom läraren skulle iväg på nåt, och så har vi hål innan lunch så jag har en lektion på hela dagen :) Hade det inte varit för att läraren på rättskunskapen ska dela ut en massa facit till uppgifterna hade jag blivit plötsligt dödssjuk så jag blivit tvungen att stanna hemma ;) Jaja, lika bra att åka in så är man liks uppe i tid sen.
Men det är kanon det, då hinner jag fara ut och skritta Victor efter skolan så han får reka lös lite uppe på mon inför starten på onsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0