Fröken positiv...

Idag har det mesta bara skitit sig känns det som. Historiaprovet gick väl hyfsat känns det som, men resten... :O
*Victor startade i Östersund idag och blev skallad på mulen av en kusk under loppet så han blev rädd och började galoppera.
*Hela skoldagen var onödig, vi gjorde ingenting!
*Har fixat Skype, men så visar det sig att micken är störd och ger mig smurf-röst...
*Datorn hänger sig till och från och det går inte att stänga flikar eller öppna länkar.
*Är för lat för att plugga och har dåligt samvete för det. ;)


Nånting säger mig att jag har ett blodsockerfall, mums-mums kanske inte var en så bra middag ändå... ;)

Kommentarer
Postat av: te

Men du... vilken fantastiskt vacker bild! Var står motivet?.... leeeer

2010-10-28 @ 22:08:07
Postat av: Jeanette

Men vilken fantastiskt vacker bild! Var finns motivet?... leeeer

2010-10-28 @ 22:09:01
Postat av: Sandra

I min mage! :D

2010-10-29 @ 06:14:21
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0