Fredag

Blev ett besök till tandläkaren imorse. Äntligen! Har inte haft någon tandläkare på hur många år som helst, så det känns bra att man äntligen har fått kolla upp tänderna ;) Min tandläkare hade fått punktering på väg till jobbet, så hon kom 15-20min sent, och då ville hon ge mig kompensation för det så jag fick en tandborste! :D

Sen vidare till skolan, där jag började med psykologi. Hann inte göra så mycket där då de var klara med nästan allt innan jag var framme i stan ;) Om jag fattade rätt hade de bara ritat självporträtt ändå, så jag tror inte jag missade så mycket... ;) Efter det var det matte, lunch och fysik. Sen var det det *HOST* efterlängtade *HOST* klasskortet. Det har varit mycket tjafs med rektorn de senaste veckorna kan jag säga... De har helt plötsligt bestämt sig för att man inte får ha skyltar med sig på kortet eftersom vissa texter kan uppfattas som kränkande. Så det har varit många sura miner idag, men jag tycker vi fick till det rätt bra ändå ;)
NV1a 2008. Tänk vad små vi var då... Hoppas ni fattar ironin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0