DressyrVictor!

Idag var det träning för Susanne igen :) Gick jättebra tycker jag! Nu i början håller vi bara på att lära honom att "släppa efter för bettet" eller hur man ska säga. Det innebär att jag sitter och håller i tygeln, och när han ger efter och mjuknar ger jag eftergift :) Det är första steget för att få honom att gå i form, att han lär sig sänka huvudet och börjar komma igång att jobba med ryggen innan man börjar kräva att han ska jobba mer med bakdelen. Han kämpade på jättebra tycker jag, och det märks stor skillnad efter bara en halvtimme! :)

Pappa var med och filmade så förhoppningsvis kommer jag kunna lägga ut filmen snart ;) Mitt förra redigeringsprogram har slutat fungera så jag har fått ladda ner ett nytt, som är lite mer komplicerat än det gamla... Så förstår jag mig på det kommer filmen nu i eftermiddag! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det såg kanonbra ut! Verkligen imponerande av en häst som inte är riden så mycket och då mest bara rakt fram. Han galopperade ju t.o.m. på den lilla volten, värsta pleasuregaloppen, långsamt och helt avspänt. Travhästar (musklade för trav) brukar ha problem att galoppera ute på "stora" spåret. Victor valde galopp på lilla volten, vilken kille!! :-))

2010-10-02 @ 16:53:32
Postat av: ida

Sony vegas:} det suger att premiere inte tar mov filer-.- vilket hade du innan?

Jag hadae vegas 9 som har slutat finkla nu med så nu får jag dras med 7:an, den är dryyyg så var glad ölver att du har den versionen iaf ;D

2010-10-02 @ 21:48:46
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jeanette: Ja han är verkligen en stjärna! :D Avancerar snabbt ;) Nä förr eller senare ska vi visa alla trångsynta halvblodssnobbar att travare KAN!



Ida: Vilket program jag hade innan eller vad? :P Isf var det bara WMW x) Du är alldeles för duktig på redigeringsprogram för ditt eget bästa alltså... ;) Mina kunskaper ligger kvar nere på WMW-stadiet så jag är inte ett dugg glad över min version av vegas xP

2010-10-03 @ 02:06:24
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

WMM menar jag ju såklart x) Windows Movie Maker alltså ;)

2010-10-03 @ 12:15:08
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0