Dressyrträning med Cabb

Åhej, nu är min motivation som bortblåst igen. Allting känns bara drygt och dessutom har jag fått tillbaka förkylningen som jag lyckades bli av med för bara någon vecka sen. Menmen, knät är bra igen iaf! ;)

Idag tog jag ut Cabben och tränade dressyr på plan. Han var jätteduktig! Jobbar på i en ganska bra form och när han kommit igång har han en riktigt fin och vägvinnande trav :) Nu måste jag bara hitta lite fler "knappar" på honom så kommer det nog bli kanon ;) Dessutom måste jag jobba en del på sitsen, det är hur längesen som helst jag satt och tränade dressyr riktigt seriöst! Axlar bak, släpp ner skänklarna, vrid om händerna, armbågarna intill kroppen, NER MED HÄLARNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0