Inte min dag...

Det hela började med att jag skulle på vårdcentralen vid 10.30 för återbesök. For dit och berättade om problemet med knät då jag for in på akuten, så läkaren gick in i datasystemet och tittade på min journal. Då visade det sig att läkaren på akuten inte ens skrivit in att jag varit dit. Blir det följdproblem av det kan det ju bli svårt att få ut nånting på försäkringen om det inte finns dokumenterat att jag varit in och försökt göra nånting åt det... Min läkare sa dessutom att det lät ganska allvarligt, och att om det hände igen skulle jag få en tid direkt hos henne, så det var ju bra :)

Sen hade jag lovat att skjutsa pappa efter skolan då han skulle besikta Jonas epa. Han skulle vara klar vid 3, ungefär samtidigt som jag slutar, men just idag fick vi sluta en timme tidigare. Så jag satt och väntade till klockan var 3, då ringde jag och frågade om han var klar. Det var lite förseningar på bilprovningen så det skulle ta lite längre tid sa han, men jag hade ju lovat honom skjuts så det var bara att vänta ett tag till. Kvart i 4 var han klar och sa åt mig att köra till verkstaden och hämta honom där. Så jag körde dit, och då visade det sig att de inte ville att han skulle lämna epan där, utan ta hem den igen. Han behövde alltså ingen skjuts, utan jag hade suttit och väntat i 2 timmar i onödan... >.<

Sen hem och titta igenom skolkatalogen. Då ser jag att vissa klasser fick ha skyltar ändå, men vi fick absolut inte ha det?! Denna skolledning alltså, jag tror jag blir tokig!

Nu ska vi iaf åka och hämta pappas bil ändå, och sen blir det lite matteplugg om jag orkar ;)

Kommentarer
Postat av: ida

som sagt ni ska vara glada att ni slapp skyltar blev ett jävla brååk för oss, fast iofs kanske eran klas sinte är så argsinta på varann xd

2010-11-23 @ 20:46:25
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

För oss blev det också ett jävla bråk, men med rektorn för att vi inte fick ha den... ;) Hon sa att ingen fick ha skyltar eftersom de inte kunde avgöra vad som var stötande och inte. Vi hade en skylt det stod "Räkna Med Oss" på... -.-

2010-11-23 @ 20:53:34
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: ida

hehe fotograferna sa ingenting om att vi inte fick ha dom:) utan det vara bara vi inom klassen som började bråka om huruvuda vart vi skulle placera skyltarna osv. x)

fast vi hade typ peace och make love not war och sånna töntiga skyltar så xD

2010-11-24 @ 15:47:49
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

MEEN, vad jag blir sur! :@ De sa till oss att ingen klass i skolkatalogen skulle få ha skyltar :(

2010-11-24 @ 16:33:32
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0