Helgen

I fredags var det 200-dagars. Kvällen började hemma hos Johanna, där vi var till klockan var kanske halv 11, sen for vi vidare till Statt :) Jag tackar klassen för en bra kväll! :) Säger som förra gången, lägger Emma upp bilderna kommer de upp här också sen ;)
Igår hände det ingenting, utan jag var trött och sov bort hela dagen ;) Tror jag måste tacka vakten på Statt för vattenglaset jag fick, utan det hade jag nog mått illa ;) Hahaha :)
Och idag är det då första advent, äntligen! :) Jag älskar julen! Nu är det inte långt kvar till jullovet... :) Har vart ute och ridit Victor på mon, och han var taggad! Skulle egentligen haft träning med Susanne idag, men hon låg hemma med migrän så vi får skjuta på det. Hoppas det blir snart, jag måste ha en spark i arslet om det ska hända nånting... ;)

Kommentarer
Postat av: Felix

Älskar bilden på ögat, for real ;)

2010-11-28 @ 22:12:48
Postat av: Sandra

Hahaha, du och dina bilder på ögat... ;) Men tack :)

2010-11-29 @ 06:03:02
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0