Denna skola...

Den här veckan kommer att bli min död! Idag hade jag seminarium på rättskunskapen, plus att inlämningsuppgiften jag skrev igår skulle in. På onsdag har vi den uppsatsskrivningen på svenskan. Nationellt prov i 5 timmar... Tur vi slutar efter det iaf! På torsdag har jag fysikprov. På fredag har jag två inlämningar, en labbrapport i fysik plus en uppsats i psykologin. Och som om det inte vore nog ska jag till skolan på lördag också, är ju öppet hus då... Har lust att dra täcket över huvudet och sova fram till jullovet ;) Nästa vecka blir ju rolig den också, redovisning på historian, matteprov och halvtidsredovisning på projektarbetet. Och så måste jag skriva fördjupningsuppgiften till idrotten innan jul också...
Jaja, lika bra man sätter igång! Ska först röja upp lite på rummet, och sen städa hos kaninerna innan jag tar tag i skolan. Men hoppas ni andra får en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0