Tisdag

Började dagen med att fixa lite med engelskan vi ska redovisa nån gång, jag vet inte när x) Inte så jobbigt, utan jag och Amanda satt mest och strök under viktiga saker i en text. Sen var det fysikprov som gick asbra! :) Svarade på allt utom sista frågan, för där hade de förklarat så dåligt så jag förstod inte ens frågan^^ Men det känns bra :)
Sen var det idrotten där vi skulle ha coopertestet, men eftersom jag gjorde det igår fick läraren tiden och så fick jag "gå ut och springa eller göra nåt annat jag mår bra av", så då gick jag och kollade på dansuppvisningen i aulan ;)
Efter det var det nästa prov, filosofin. Det gick också bra faktiskt :) Trots att jag trodde jag skulle bryta ihop igår kväll när jag insåg att jag inte tagit hem instuderingsuppgifterna^^ När jag gjort det provet fick jag sluta så jag hann med kvart i 3an hem!
Nu ska jag kasta i mig lite mat och sen bär det iväg till stallet! :) Ska först träna lite öppnor och slutor för hand på plan, och sen ska jag rida ut barbacka en stund hade jag tänkt. Orkar inte ta långbyxor och rider man med shorts i sadel brukar lädret nypas ganska bra... ;) Nu måste jag fixa mat så jag kommer iväg nån gång! Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0