Söndag

Idag känns det inte som jag fått nånting gjort, men ändå har jag haft att göra hela dagen! O.o Klev iofs upp 12 så då hade ju halva dagen gått ;) Har skrivit en massa på svenskan, nu måste jag bara hitta nåt mer att skriva om + en avslutning så är den klar :)
Sen blev det stallet efter det. Jag och Jeanette tog en skrittur upp på mon. Kristallen går med majestätiska steg, hon vet att det är hon som är drottningen över mon! :) Sen när vi stannade och väntade på Tardee tittade hon bakåt och såg riktigt snobbig ut^^ Det måste ses med egna ögon, det går verkligen inte att beskriva! x) Vi hade rätt kul åt henne iaf ;)
Nu när jag kom hem har Moonlight fått flytta ut i sin säkrade bur igen så förhoppningsvis håller han sig där ;) Annars får han byta bur med Tabbo, han är inte lika rymningsbenägen tror jag ;)
Nu måste kaninerna få mat och jag ska ta fram kläder och sånt för imorgon + att jag måste plugga genom mattekapitlet lite snabbt, har prov imorgon! Imorgon är sista måndagen i skolan innan sommarlovet, måndagen efter är det ju studiedag :) Det börjar närma sig, nu är det bara värmen som saknas! :)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Haha ja hon är som hon är en världstjärna! Men då får hon nog börja trava lite fortare om hon ska fortsätta med den stilen skratta

2010-05-30 @ 23:35:09
Postat av: Sandra

Haha jag håller med! :) Vi får hota med att ta swarowskipannbandet från henne, då blir det nog fart på prinsessan! ;)

2010-05-31 @ 19:25:35
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0