Onsdag

Kom hem för en halvtimme sen kanske, har vart en riktigt ovärd dag! Vi har verkligen inte gjort nånting^^ Sen på eftermiddagen hade lärarna bestämt sig för att vi skulle ha en temaeftermiddag om nätmobbing. Så vi började med att titta på en film som egentligen kanske riktade sig till 12-13åringar egentligen och vi inte lärde oss nånting av. Sen diskuterade vi några frågor lärarn förberett, men det enda det ledde till var att han fick veta hur vi tänkte. Så det har varit en...lärorik dag. Eller inte -.-
Men programmeringslärarn gillade mitt höberäkningsprogram! :) Har inte fått klart det än men det känns inte som att det är så himla mycket kvar.
Efter skolan gick jag, Dafna och Charlotte ner på stan och åt mjukglass :) Veckans hittills kallaste dag men ändå! Det var värt att ta en senare buss hem ;)
Nu ska jag ta och äta och sen blir det en sväng till stallet. Blir nog samma sak som igår med Kristallen tror jag, hon behöver stärka sitt högra bakben och jag behöver balansträning så det är bra att kunna göra både och! :)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Skitkul dag idag även om vi inte gjorde något viktigt ^^

2010-05-19 @ 20:30:52
Postat av: Sandra

Haha ja man hade nog egentligen inte behövt gå dit för jag gjorde iaf ingenting!^^ Men jag håller med, det var skitkul! :)

2010-05-20 @ 06:21:32
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0