Lördag

Idag ville brorsan att jag skulle följa med och ta kort på när han körde fyrhjuling. Blev en del bilder men jag orkar inte fixa och greja med alla ;)
Sen ville han ha lite bilder där han körde i skogen så vi åkte längre in i skogen. Sen stannade han där han ville bli fotad, och då började det rinna vatten ut motorn och ryka från fyrhjulingen så vi vågade inte köra längre utan fick styra tillbaka x)
Sen kom pappa och hämtade oss med bil och släp, och medan Joppe bytte om i garaget där han ställt hjulingen gick jag ner till stallet och tog lite kort på hästarna :)
Full fart! :)
När vi kom hem snodde Joppe kameran så det blev en hel del vimmelbilder ;)
Jag tvättade bilen ;)
Såhär glad blev man när jag märkte att kameran var framme, hahaha!^^
Bossen var också i farten!
Måste vrida ur ordeeentligt! ;)
Sen avslutar jag med en bild på Chili som var glad! :)
Blev ingen ridning idag, jag vart för lat x)

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Fina bilder, och vilket supersött föl! :D

2010-05-19 @ 20:00:33
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack! :D Ja hon är underbar! :):)

2010-05-20 @ 06:17:02
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0