Fredag

Nu sitter jag på skolan och tråkar. Läraren sa att vi skulle skippa våran sovmorgon för att ha lektion för annars skulle vi inte hinna allt. Vi var klara med allt som skulle göras efter 30min... Så nu har vi hål till 13.40. Har suttit och försökt plöja engelskaboken vi ska ha läst ut och lämnat in uppgift på innan sommarlovet, men jag höll på att somna^^ Så värdelös bok alltså!
Igår blev det en sväng till stallet :) Tränade först på slutor för marken, och det gick bra! Sen hoppade jag upp och tränade på att korta stegen och så gjorde vi några öppnor åt båda hållen. Det gick också bra, men det krävs fortfarande mycket mer jobb i högeröppnan.
Nu öppnar matsalen snart så skriver väl kanske mer ikväll om det hänt nånting ;) Troligtvis inte, men i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0