Stallet:)

Tränade ju på plan med Kristallen idag, och det gick ganska bra:) Började med att flytta in och ut på volten som "uppvärmning", och så red vi några halvvolter också bara för att kolla av att det fortfarande fungerar;) Och det gjorde det:) Sen gick vi över till öppnorna i båda varven, och det gick faktiskt jättebra! Vi har ju inte tränat SÅ mycket på öppnan så det gick över förväntan:)
Sen började vi med slutan, och den gick inte riktigt lika bra. Jag har inte fått in den riktiga känslan för den än, och så är det bara jättejättelite man vill att hon ska flytta nu i början så det är svårt att känna när hon väl flyttar. Men det är ju bara mig det styper i så när jag fattat grejen så går det säkert bättre;)
Tränade lite på traven också, och hon följer spåret bättre och bättre:) Idag fick jag liite böjning i högervarvet också så det går framåt!:) Fick tips av Sandra hur jag skulle rida lätt i den där sadeln så nu stör jag förhoppningsvis inte lika mycket som förut^^ Jag tycker fortfarande det är skitsvårt, men det är bara att lära sig!;)

Inatt ska klockorna ställas fram också, så lika bra man lägger sig snart så jag inte sover bort hela dagen imorgon också;) Ska bara kolla facebook och läsa bloggar och kolla youtube och...

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Låter bra tjejen sköter sig på ridplanen! Hoppas d blir bra väder nästa söndag så jag kan fota er lite,varje gång jag tänkt gjort de ha de varit disigt eller snöat :0/ Men man kan inte ha otur varje gång!

2010-03-28 @ 15:58:57
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Vi brukar ju lyckas tajma så de gånger det är fint väder så är nån av oss inte där;) Men som du säger, man kan ju inte ha otur varje gång!:)

2010-03-28 @ 17:21:33
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0